Ga naar inhoud

Printen in IE7 onder Vista


Aanbevolen berichten

Ja ik had het kunnen denken dat het niet ging lukken.

Ik geef je alvast even de discussie door met Microsoft en iddentiek hetzelfde probleem.

Cannot print from IE7 in Protected Mode - TechNet Forums

Als je het naleest hebben we alles geprobeerd wat de persoon van Microsoft heeft aangeraden.

Echter op bladzijde 2 is er een persoon die het opgelost heeft door de printer te verwijderen en opnieuw te installeren. Op een bepaald ogenblik vraagt vista bij hem om de reeds aanwezige printerdriver te gebruiken of om deze te overschrijven. Hij koos om deze te overschrijven en dan was het probleem opgelost.

Je kan het alvast proberen en hopen dat het lukt natuurlijk.

Fijne jaarwisseling gewenst,

Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eersten: aan U allen beste wensen voor het jaar 2008.

Aan Karel:

Ik heb de printer verwijderd en dan weer geïnstalleerd met overschrijving van de driver. Het heeft echter niet mogen helpen.

Ik veronderstel dus dat het wachten zal worden tot Microsoft zelf met een oplossing voor de dag komt.

Aan PSolutions:

Ik zie niet direct waar ik de nodige veranderingen kan doen aan de account. Ik bedoel dat ik wel gevonden heb waar de instellingen zijn, maar ik ben niet genoeg op de hoogte om daar wijzigingen in te doen.

We zien wel verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.