Ga naar inhoud

Iconen verdwenen op verschillende plaatsen.Hoe terugplaatsen


joene

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met mijn icons ..

zal effe een screen tonen :)

naamloosoo1.jpg

bij mijn start menu zijn de icons weg of wat ze ook noemen normaal die tekeningetjes :)

ook als ik iets opsla dan zijn de meeste icons eg van de meeste bestanden .. sommige iconen kan ik ook nie meer wijzigen...

het is geen virus ;)

ik heb iets willen instaleren (icons van vista) en bij 70% van de instal vraagt hij om een cd in te steken ( de service pack 2 )

ik die dit en hij zegt dan dat dit de juiste cd niet was en ik heb dan het proces beindigt (annuleren gedrukt) en zo waren die icons weg ..

-systeemherstel ( werkt niet )

-uitvoeren > TWEAKUI > herstellen van icons ( werkt niet )

hopelijk weten julie een oplossing voor dit probleem !!

mvg joeri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hey joeri,

eerst en vooral: WELKOM hier.

Ineens een heel mooie vraag en probleem die regelmatig voorkomt bij de mensen

Probeer dit even:

Verwijder het bestand iconcache.db. Je vindt dit bestand in de map C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data.

(Let op: de map Local Settings is verborgen, dus zorg dat er in de verkenner bij Extra -> Mapopties -> Weergave een vinkje staat voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven".)

Start daarna de pc opnieuw op. Windows maakt de iconcache nu opnieuw aan

Laat iets weten of dit enig effect heeft

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff melden voor next time als je topic wilt starten of tread begin dan afstublieft nie meer met "pc probleem"

probeer in zonder veel woorden uiteleggen wat u probleem is in dit geval" bureablad staat vol icoons"

is handig en makkelijk voor gebruikers zo weten ze dirct wat soort probleem het is

hoopelijk is probleem opgelost verder veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.