Ga naar inhoud

Foto's wissen van webcam.


Rayonnage

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele weken geleden een webcam aangekocht van Trust Exis, en wilde daarmee foto's opladen op Word Perfect X5, daarvoor ging ik in het bestand Graphics/pictures en naar select image source, hetgeen aangaf WIA-USB 1,0 (32-32) en selecteerde en daarna naar Acquire Image, de afbeelding die de webcam gaf werd doorgestuurd naar het scherm als ik op foto maken en selecteren drukte, maar de foto worden pas nadien terug opgeladen als ik op dezelfde ingang van USB de fiche van de webcam insteek, niet als de fiche er uit is, op andere USB ingangen krijg ik alleen de foto's die ik daar opgeladen heb. Nu de kwestie is, dit waren testfoto's en ik wil deze terug deleten, doch dit lukt niet en ik vind in geen enkel bestand deze foto's terug, deze worden pas terug geladen bij het insteken van de webcamfiche op dezelfde USB ingang en niet op een andere, dus die komen altijd terug. Wie heeft daarvoor de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.