Ga naar inhoud

Filmpjes van Twitter halen?


Ikkezeker

Aanbevolen berichten

Dat hangt er vanaf hoe het filmpje op twitter staat en welk filmpje het is. Misschien gelden er auteursrechten op en dan mag je het niet downloaden.

Ik ken er niet zoveel van zoals ik al zei dus als ik je de link geef, kan je dat dan zien of er auteursrechten opzitten of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de broncode van de pagina bekeken, maar vind nergens een link naar de video zelf.

Als je deze link gebruikt zie je enkel de video, maar je kan hem dan nog steeds niet downloaden. Tenzij er iemand is die de link naar de video kan vinden weet ik geen manier om hem te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de broncode van de pagina bekeken, maar vind nergens een link naar de video zelf.

Als je deze link gebruikt zie je enkel de video, maar je kan hem dan nog steeds niet downloaden. Tenzij er iemand is die de link naar de video kan vinden weet ik geen manier om hem te downloaden.

Oke, ik zal zelf ook nog wel wat dingen proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.