Ga naar inhoud

Hotmail account (2)


Deebeep

Aanbevolen berichten

EDIT : heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt. Posten in het topic van een andere forumgebruiker leidt alleen maar tot misverstanden !

Ik heb net hetzelfde probleem, ik heb ook de procedure gevolgd via het discussie-forum waar ik gegevens moet invullen om mij te identificeren. Ik krijg antwoord, maar toch slagen ze er niet in mij te identificeren, blijkbaar zijn de gegevens die ik invul niet juist.Of doen ze gewoon de moeite niet om dit degelijk te controleren, ik heb al massa's info gegeven die niemand anders kan weten, maar toch helpen ze mij daar niet. Mijn hotmail is gehackt dus ik vermoed dat de hacker mogelijk gegevens heeft veranderd.

Mijn grootste probleem is dat mijn hotmailadres gekoppeld is aan mijn facebook-account, deze is nu ook gehackt. Ik heb dit aangegeven bij FB waarop ze mijn account daar hebben geblokkeerd, maar omdat ik niet meer kan inloggen op mijn emailadres, kunnen ze me ook geen nieuw wachtwoord versturen? graag hulp gevraagd grtn

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@piggyfox,

Is je probleem opgelost?

Indien nog niet kan je ook uitvoeren wat hieronder staat.

@Deebeep

Als piggyfox hier geen oplossing kan geven dan denk ik dat je best een nieuw e-mailadres aanmaakt bij hotmail, zo kun je toch weer verder.

En dan ook je nieuw e-mailadres gebruiken bij facebook.

Een nieuw e-mailadres aanmaken kan je via deze link.

Maar als je nog verder wil geholpen worden start dan liefst een aparte discussie ipv hier je vraag te stellen.

Zo is alles overzichtelijker.

Ik had al reeds een nieuwe account aangemaakt om verder te kunnen,oa ook om FB te contacteren ivm het geblokkeerde profiel. Daar sturen ze mij eigenlijk alleen maar in het rond. Van de ene nutteloze link naar de andere, dit brengt eigenlijk ook nog eens éxtra problemen op...In ieder geval, allemaal een hoop miserie op dit moment, zeker ivm schending van privacy ed...

Ik was al van plan daarover een nieuw topic te openen, maar ik ben hier nieuw op het forum en zag toevallig deze discussie. Ik hoop dat ze me hier kunnen helpen.

Al bedankt voor het antwoord, grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.