Ga naar inhoud

veilige modus


Benjamin

Aanbevolen berichten

Ik heb zondag een driver ge installeerd omdat mijn headset niet werkte, toen herstarte mijn computer en als ik op mijn gebruikersaccount klik start mijn computer opeens opnieuw op.. :pcguru:

ik heb geprobeerd mijn computer optestarte in veilige modus, maar dan moet ik met mijn pijltjestoetsen naar veilige modus gaan maar mijn toetsenbord reageert NIET en de lampjes van NUM lock en caps lock enzo beginnen te flikkeren, zelfs als mijn computer uitstaat blijven ze flikkeren, ik heb zelfs geprobeerd een ander toetsenbord aan te sluiten aan mijn computer maar ook dat toetsenbord reageert niet als ik op de pijltjestoetsen duw, en dat toetsenbord is nieuw want ik heb het gekocht voor kerstmis:s

Kan iemand mij hier bij helpen? want ik ben radeloos...

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal zou je je windows dan moeten kunnen herstellen maar indien dit niet het geval is zal ik je deze link naar mijn eigen windows herstel disk geven; het is een iso file die je op cd moet branden.

Freewebs.com - Free website, free hosting, free webpage, online photo album, free blog, more!

hij is momenteel nog aan het uploaden dus nog even geduld (7,5 Mb groot)

en dan je pc opnieuw opstarten met deze disc erin en hem herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.