Ga naar inhoud

trage kloksnelheid


Anouk29

Aanbevolen berichten

we hebben de progr. die automatisch opstarten al verminderd van 30 naar 8 ofzo.We hebben niks anders geinstalleerd. Wel deed ik veel spelletje op een site misschien dat daar iets vandaan komt maar daar kan ik verder niks van vinden op mn pc.progr die opstarten als ik em pc aanzet zijn:atiptaxx,nod32,rundll32,jusched,Syntpstart,ctfmon,msnmsgr,bttray

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dan toch maar eens op alle mogelijke beestjes scannen, nod32 bedoel ik hiermee niet maar tools voor spyware, in onze download sectie vindt je die wel laat ook eens ccleaner eens erop los, dit kun je gratis downloaden, laat zeker die register eens door ccleaner scannen, zal al veel helpen, wedden dat deze ene hele boel fouten vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

help nu zit ik helemaal in de problemen. heb ccleaner en AVG gedaan en daarna viel me pc in 1 keer uit en toen hij opnieuw startte heb ik denk ik zitten rommelen met opstartmenu en nu is me hele pc van slag. Heb geen normaal internet meer,lijkt of ik dingen kwijt ben. Herstelpunt maken lukt ook niet. Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.