Ga naar inhoud

Help Onbeheerde Installatie


Asdu

Aanbevolen berichten

Als opdracht moest ik een onbeheerde installatie van windows 7 maken en die daarna via usb opstarten. Bij de opstart (dus wanneer ik voor;start via usb kies, en dan de installatie begint, moet ik op een of andere manier Windows 7 aan domain automatisch toevoegen,enz..

Ik zal het makkelijker proberen te verwoorden.

Stel dat je een bedrijf hebt en dus verschillende pc's waar windows 7 geïnstalleerd op moet worden.

Tijdens de installatie moeten een paar vragen tevoorschijn komen en die je dan moet beantwoorden.

1)Welke domain? (Ik tijp dus dan de domainnaam)

2)Welke Pcnaam wil je? (tijpen..)

3)Welke gebruiker + wachtwoord?

Enkel deze drie dingen moeten beantwoorden worden meer niet! (vanaf dan doet de onbeheerste installatie alles automatisch) Het moet de .xml file van het besturingsysteem dus onmiddelijk aanpassen en wanneer windows 7 klaar is met installeren moet het dus al een computernaam,domeinnaam,password, enz hebben.

Deze regels moeten dus aangepast worden aan de hand van de vragen.(.xml file aanpassen tijdens bootproces):embarassed:

<Username></Username>

<Domain></Domain>

<JoinDomain></JoinDomain>

<Password></Password>

Graag iemand die mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt, ik zou het zeer waarderen.

aangepast door Asdu
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.