Ga naar inhoud

probleem met automatische window update bij inschakelen en uitschakelen.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Recent sloot ik mijn computer af en de melding

"sluit uw computer niet af deze zal automatisch afsluiten - update 1 van 4 installeren."

dit gebeurt wel meerdere keren maar wanneer ik hem terug opstart is het de updates aan het configureren wat ook normaal is. maar vooraleer de configuratie voltooid is verschijnt er "windows configuratie mislukt". daarna kan ik gewoon weer inloggen.

Het probleem doet zich voor wanneer ik mijn computer terug afsluit en opnieuw opstart. Dit blijft zich gewoon herhalen omdat de configuratie niet gelukt is.

Bij het afsluiten herhaalt hij telkens die update 1 van 4 installeren...

(duurt ongeveer 6min voor configuratie bij het opstarten en dit zou ik willen vermijden.)

Iemand enig idee wat er mis kan gelopen zijn? laat het mij weten alstublieft. :dong:

Alvast bedankt,

rustycc

---------- Post toegevoegd om 21:10 ---------- Vorige post was om 21:06 ----------

sorry ik lees dit juist beneden in het forum. ik ben nu die update aan het installeren. ik laat weten of het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.