Ga naar inhoud

Avira blokeert mijn MIC


Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Sinds laatste week dat ik on consumentenbons gids gelezen heb dat Avira de beste gratis antivirus is, heb ik hem op mijn pc met winXP en laptop met Vista geïnstalleerd. Op de eerste dag ging het goed en daarna zijn mijn microfoons op beide uitgevallen. Ik dacht dat het te maken heeft met de computers zelf en vandaar in mijn pc een nieuwe geluidskaart gezet maar dat duurt ook niet lang en hij deed ook niet. Toen heb ik gemerkt dat Avira op een of ander manier de Mic`s beschouwt als een vijandige indringer en blokkeert hem. Gebruik van herstelprogramma helpt niet. Zelfs verwijderen van Avira en het installeren van de oude antivirus heeft het niet geholpen. Ik maak heel vaak gebruik van Skype en Voip, maar nu niet meer. Ik heb in systeem gekeken en ook apparaat beheer, en ik zie geen bijzonderheden. Allemaal goed en geen vraagteken. Kunt er iemand mij hiermee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.