Ga naar inhoud

inhoudsopgave Word 2010


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik ben bezig met mijn afstudeer scriptie in Word 2010. Vorige week woensdag opende ik mijn bestand waren en opeens alle pagina nummers weg! en alle opmaak die ik had waren verdwenen icon_confused.gif.

Toen kwam ik er ook achter dat een aantal wijzigingen die ik al aantal dagen eerder opgeslagen had ook weer verdwenen waren. Inmiddels alles weer aangepast en op verschillende plaatsen opgeslagen.

Het laatste wat ik nog moest doen was mijn inhoudsopgave aanpassen. Wanneer ik die opdracht geef aan word krijg ik niet de mogelijkheid te kiezen tussen alleen pagina nummer of alles, ( dit kwam eerst nog wel) maar wordt direct alles aangepast.

Opeens staan er dan bijlages ( die achteraan het bestand staan) gekopieerd op de pagina direct na de inhoudsopgave. Nu kan ik deze met de hand verwijderen, maar alsnog blijft de pagina nummering onjuist

Iemand een idee hoe ik van dit probleem af kan komen :hmmmm:

Groetjes, Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.