Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC loopt vast - help!


rindhart

Aanbevolen berichten

Tweede nacht, geen vastloop. Het kan dus geen toeval geweest zijn. Harde schijf is kapot. Nijltjetweety ik heb hem geformateerd met Hutil (low level format --> partities weg, alles weg) en dan nogmaals tijdes het installeren van Windows, NTFS normaal (langzame versie dus). Zoals je weet heb ik hem ook voor de tijd hele nacht laten testen.Mijn mening: Gezien de test niks heeft kunnen vinden, betekent dat dat er geen slechte sectoren geweest zijn en dat er geen fouten op de harde schijf zatten. Wat het kan zijn is dat de harde schijf gewoon af en toe uitvalt. Dat verklaart ook waarom Hutil niks heeft kunnen vinden, want zolang de harde schijf aanstond, was ie "goed". Dat kan ook wel de reden zijn waarom er niks in de logboeken stond en waarom alles bevriezen ging terwil de computer gewoon aan bleef staan. Ik vermoed dat de accu van dat ding niet meer goed is, ik kan zo niks anders bedenken.

In deze situatie heeft het dus ook geen zin om harde schijf proberen te herstellen, want er valt namelijk naar mijn mening niks meer te herstellen, toch?

Bij deze wil ik jullie allemaal voor jullie hulp bedanken. Hoop naar een winkel dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.