Ga naar inhoud

Xp HD in Vista PC


freakydionsoir

Aanbevolen berichten

Mijn oude pc zijn moederbord heeft het begeven nu hebben ze men oude HD

in de nieuwe pc met vista geplaatst.

Nu wil ik men bestanden van deze oude HD kopiëren naar deze nieuwe.

Maar pc zegt bij elke file dat ik admin rechten moeten hebben, na enkele keer ok lukt dit wel maar niet te doen om zo heel de HD over te brengen, hoe los ik het op dat ik alles in 1 keer kan kopëren ?

Alvast dank

fds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een typisch voorbeeld van Vista beveiliging. Om bestanden te kopieren van een andere schijf zal hij inderdaad admin bevestiging vragen.

Je natuurlijk het ganse beveiligingssysteem uitschakelen maar dat raad ik niet echt aan.

Ik zou gewoon de bovenliggende map gans kopieren naar je andere schijf en dan kan je erna rustig verplaatsen zonder de meldingen

Laat gerust even weten of dat je kunnen helpen heeft

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft het niet zo moeilijk te maken als je ganse schijf wilt kopieren naar nieuwe schijf hoor.

In deze computer klik je met de rechtermuisknop op het oude station en kies je kopieren.

In een map op je nieuwe schijf kies je dan plakken.

Mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat freakydionsoir, verschillende bestanden uit verschillende mappen, per keer wenst te kopieren, dit zijn telkens verschillende acties waardoor hij dus inderdaad telke malen de melding krijgt.

Wanneer je dit in 1 keer kopieerd heb je dit slechts 1maal. Je kan achteraf de overbodig gekopieerde bestanden terug wissen

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook het probleem is, is op de oude harde schijf staat de map bureablad, op mijn bureaublad had ik mapje staan met word documenten. Deze documenten krijg ik niet open of kan ze niet verplaatsen omdat ik constant de melding krijg dat ik geen machteging heb. Hoe krijg ik dit voor mekaar om deze ook over te plaatsen ?

Alvast dank

fds

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.