Ga naar inhoud

blauwscherm


Gast khaim leroy

Aanbevolen berichten

Gast khaim leroy

:ciao:halo ik bne nieuw op helpforum ma ke ne groot prbeelm iedere ki als ik windows opstart heb ik een blauwscherm met alllerlei gegevens op zoals: (0x8387ca48,0x00000002,0x00000001,0xf8ba4000,datas tamp 428a52a0 en als het jullie kan helpen heb iik ook nog 2 foto's van m'n blauwscherm 2 dezelfde maar de ene beter kwaliteit dan de andere effe je mail adres en kzal de fototjes doorsturen kweet wel dat jullie dat ook al hebben gehad maar ik kan wp niet opniew installeren

"er staan te veel dingen op vor school en kan die nie over zette veel succes :pcguru::rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een driver laatst geinstalleerd of geupdate ? Of nieuwe hardware recent geinstalleerd ? Ik kan niet alles zo duidelijk zien op uw foto's maar zie wel aegisp.sys staan en dit wijst op twee zaken, of een corrupte driver of een rootkit spyware infectie. Beantwoord maar eerst eens men eerste twee vraagjes ivm die drivers en hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijderd u even je antivirus vanuit veilige modus. Daarna installeer je hem terug.

Kunt u ook even vertellen of u een draadloze netwerkkaart gebruikt want deze driver kan dit probleem veroorzaken, mocht je die hebben, verwijder dan deze even en erna opnieuw installeren.

bron: File Information - How to remove AegisP.sys error problem

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.