Ga naar inhoud

Internet


Gast evamia

Aanbevolen berichten

Hello!

Ik zit serieus in de sjit....even situeren...Thuis heb ik een desktop en internet

belgacom adsl. Deze computer zou eens moeten opgekuist worden maar het probleem is dat ik dat niet kan...

Ik verblijf ongeveer 6 maanden per jaar in Spanje en daarvoor heb ik mij een laptop aangeschaft.Deze laptop werkte perfect met Belgacom ADSL als ik hem in Belgie gebruikte en éénmaal in Spanje werd er gezorgd dat ik via

telefonicanet Spanje perfect, in Spanje op internet kon gaan.

Nu ben ik terug in Belgie en stel vast dat ik Belgacom ADSL niet kan gebruiken.Ze zullen daar natuurlijk de instellingen veranderd hebben.

Nu zou ik mijn laptop én in Belgie én in Spanje graag gebruiken om te internetten.

Ik ben van die zaken totaal niet op de hoogte en moest er soms iemand van helpforum leden in mijn buurt wonen zou het me ongelooflijk genoegen doen die persoon thuis te ontvangen om mij te tonen hoe het moet

e.vanautreve@skynet.be met dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.