Ga naar inhoud

[OPGELOST] sneltoesten


frank 19

Aanbevolen berichten

Hoe kan je sneltoetsen instellen voor je pc. Ik wil bijvoorbeeld ctrl+alt+r=rekenmachine instellen hoe doe ik dit?

En is het ook mogelijk om stukken tekst onder een sneltoets te zetten, zodat je dat stuk niet steeds weer omnieuw hoeft te typen? Deze stukken tekst moeten ook naar het opnieuw opstarten nog aan een toest gebonden zijn, dus niet met klembord of iest in de richting

Alvast bedankt Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk altijd met ctrl +c en ctrl +v, dus deze info was een beetje overbodig, maar toch bedankt. Ik bedoel dat je echt stukken tekst aan 1 bepaalde knop kan binden. Bijvoorbeeld voor iemand die support doet, je krijgt dat vaak dezelfde vragen, nu kan je wel een stukje tekst in word maken en opslaan, zodat je met ctrl c en ctrl v snel kan plaatsten, maar dan moet je steeds word of een ander programma opstarten. Het is veel makkelijk als je bevoorbeeld F1 in kan drukken en dat de tekst die je aan F1 hebt toegekend er dan meteen komt. Deze tekst moet dan ook worden onthouden, dus ook als je je pc op nieuw opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.