Ga naar inhoud

wps54g


eric

Aanbevolen berichten

Ik heb aan andere router geplaatst de netgear wnr845t

deze werkt goed op mijn laptop.

ik heb ook een draadloos printserver linksys wps54g voor mijn printer.

dit werkte altijd goed. maar nu print hij niet meer.

ik wil de printserver terug instaleren maar dat zou via mijn router moeten gebeuren volgens de beschrijving ik krijg dit niet voor elkaar.

hij vind de server niet (als ik heb op mijn laptop aansluit vind hij hem wel ) maar kan hem dan toch niet instaleren volgens vebindings fout

moet ik iets in de router instellen en wat dan??

e de waele

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe sluit je wat waar aan ? waarom config je die printserver niet direct aangesloten vanaf uw laptop ? moet er wel voor zorgen dat deze een vast ip adres heeft dat ook in dezelfde ip range ligt van die netgear he. Dus bevoorbeeld als die negear een ip heeft van 192.168.0.1 moet de printserver ook een ip hebben in de aard van 192.1638.0. ? en waar ? staat kiest ge een getal van 2 tot 254 ergens, hier aan u de keuze. Indien het niet lukt hoor ik het graag. Indien opgelost natuurlijk ook zeintje he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de printerserver op mijn laptop aangesloten en op mijn usb printer.als ik reset doe dan print hij een pagina uit zonder de tcp/ip info. alleen maar nullen.

toen hij het vroeger wel deed heb ik nog een ipadres van de printserver op papier staan 192.168.1.4 als ik deze ingeef vind hij de pagina niet kan mijn server dus niet instellen?

gr

e de waele

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.