Ga naar inhoud

[OPGELOST] OUTLOOK XP - Berichten openen automatisch


Gast azalea

Aanbevolen berichten

Eigenlijk een dubbele vraag :

1) wanneer ik in OUTLOOK XP een bericht 1 x aanklik opent dit automatisch. Hoe stop ik dit ?

2) bij sommige berichten wordt er ook automatisch met internet verbonden. Hoe kan ik dit uitschakelen met behoud van het 'automatisch ophalen en verzenden van berichten' ? :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. gaat dit bericht open in een nieuw venster of niet ?

2. ik denk dat dit gebeurt omdat de mail in html en bevoorbeeld afbeeldingen bevat en deze wil gaan downloaden, dit kun je aanpassens als volgt.

klik op de tab extra en dan de keuze opties, dan klik je op de tab beveiliging en je kiest de knop instellingen voor automlatisch downloaden wijzigen en hier kun je alles naar wens aanpassen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt PSolutions ! Het eerste probleempje heb ik opgelost door 'Voorbeeldweergave' te kiezen in het menu 'Beeld'.

Bij het tweede had ik eigenlijk teveel instelmogelijkheden om precies te weten wat de juiste zijn. Ik heb dan maar alles op standaardinstelling gezet wat een goede keuze blijkt te zijn. Bovendien blijkt mijn IE nu ook beter en sneller te werken. Nogmaals bedankt en een fijne PC-dag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.