Ga naar inhoud

LAN-verbinding probleem


Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Beste lezers , ik heb sinds kort het volgende probleem :

Als ik mijn desktop opstart werkt men internet ongeveer +- 60 min , dan valt mijn verbinding uit en wordt er vermeld dat een van men netwerk kabels niet goed is aangesloten en dat men Ip adres niet vernieuwd kan worden.Ik heb mijn LAN kabel eens nagekeken en ik heb gezien dat er wel een stukje plastiek af is ( mogelijk van op te gaan zitten met de stoel) maar er zijn geen draden beschadigd.Ik vermoed dat ik te maken heb met een virus of spyware omdat men connectie om een welbepaalde tijd wegvalt of is het ook mogelijk dat er een draadje gekneld is geraakt en daardoor men Ip adres niet kan vernieuwen waardoor men verbinding uitvalt?Men provider is telenet ( sinds een jaar) de modem is 1 jaar oud maar ik denk dat het hier niet aan kan liggen .

Met vriendelijke groeten ,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Karel ,

Ik kan wel aan een tang geraken om de draad en stuk af te knippen en het kopje het er terug op te monteren.

Ik hou u op de hoogte als het gelukt is .

Alvast bedankt,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.