Ga naar inhoud

PC loopt vast


Stikker

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb volgende samengestelde Pc:

+ TFT 20" Samsung 206BW Wide /2ms /700:1 /DVI /schw /HDCP

+ ATI HD2400 Pro 256MB Sapphire TV DVI passiv

+ Soundblaster Creative X-Fi Xtreme Audio bulk

+ DVD-Br Samsung SH-S182M DVD -/+R 18x Lightscribe black bulk

+ Miditower Sharkoon Rebel 9 Value-Edition o.NT

+ SATA 500GB 7200 16MB Samsung HD501LJ

+ DVD-Br LG GSA-H54N-R +-18x/DL8x/RAM12x schwarz bulk

+ MB ASUS P5N32-E SLI Plus S775

+ CPU Koeler Thermaltake Blue Orb II 754/775/939/940

+ 2 x DDR2 Muskin 512MB SP2-6400 CL5-5-12 800 MHz

+ Intel E6850 TRAY Core 2 Duo (2x3000Mhz) S775 2x2MB C.FSB1333

+ Netzteil be quiet! StraightPower E5-400Watt ATX2.2

+ Muis Logitech optical S96 bulk schwarz

+ Aktivboxen Creative Inspire

Toen ik de PC pas had - liep hij heel veel vast. Bv bij het afspelen van een film, bij het werken op Limewire en You Tube. Scherm bevriest en krijg'm niet ontgrendeld. Moet dan de RESET knop gebruiken. Er zijn al veel virusscans gebeurd, mem tests en BIOS updates. Daarna was het al veel beter - bv. ik kan een film nu integraal uitkijken ... Maar als ik op Limewire en You Tube zit te werken blokkeert mijn PC nog steeds ... Het gebeurd weliswaar al iets minder dan op het begin ...

Waaraan kan het liggen ?

De PC shop - waar ik de PC liet samenstellen - heeft'm al 3x onderhanden genomen maar blijkbaar vinden zij het ook niet

Hebt u suggesties ?

Wat kan ik doen ?

Alvast bedankt - Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan aan 1001 dingen liggen, defecte hardware, software en driver problemen, ... ect. veel mensen maken dezelfde fouten, ze installeren er maar op los zonder dat ze de pc een paar dagen gebruiken om te zien of er niets fout loopt en als er dan iets fout gaat is't altijd de pc winkel en meer bepaald de technieker die het te verduren krijgt. maar ja zal noit veranderen. voor uw probleem zou men moeten weten op welk moment dat deze vastloopt, denk niet aan hardware vermits je reds bios, hd en memory scan hebt uitgevoerd, enkel zien of de laatste drivers erop staan, mijn mening gaat uit naar een software pakket die dit veroorzaakt, probeer eens te zien wat er allemaal draaid op zo'n moment van vastlopen en dan kunnen we op zoek gaan naar een eventuele oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.