Ga naar inhoud

sloom internet Vodafone


Aanbevolen berichten

hey,,,

ik heb al lang een vodafone stick en die is langzaam en we zitten er een jaar aan vast. zoals ik al zij hij is sloom. byv beeld ik zit te spelen op mta Multi Theft Auto - Best Grand Theft Auto Multiplayer Modification en zit ik te spelen en dan zegt hij disconnect en dan is de ping heel hoog echt irri en dan zit ik in de finale en dan krijg ik dat hoe los ik dit op. trouwens mijn moeder heeft een laptop en daar zit ik nu op om noormaal the interneppen en ik kan de laptop op draadloos netwerk en dan kan hij tele2 modem doen doe ik en dan later kijk ik bij de tele2 modem eigenschappen en dan staad daar een wachtwoord sleutel met die zwarte rondjes dus geen letters terwel we niet zoon wachtwoort moet invullen dat gaat dat automaties en als ik dan op mijn eigen computer zit en zoon usb draadloos hebt (dus niet die vodafone stick) krijg ik tele2 te zoen wil ik daar mee verbinding maken en dan zegt hij dan ik de sleutel wachtwoord moet in tikken hoe kan dit!!!!!!!!!!??!!!!??!?!?!?!??!:mad::mad::o:o:o:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.