Ga naar inhoud

xp pro probleem account


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hoe kan ik bij xp pro zelf het hoofdaccount krijgen en de enige gebruiker zijn?

Ofwel hoe verander ik dat allemaal zodat bij softwareinstallatie er geen problemen meer ontstaan want nu heb ik geen rechten enz.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pc is gekregen. Er zit xp pro op en er staan drie accounts op. Een administrator en de andere twee de namen van personen. Maar ik wil er een gebruiker op die tevens administrator is. Ik dus.

Verder komt niemand op dat ding.......

Hoe haal ik het spul van anderen eraf en hoe word ik de enige gebruiker/administrator?

Ik heb overigens geen cdrom van het besturingssysteem erbij gekregen, dus opnieuw xp erop zetten zal niet lukken, vrees ik.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

log in met die account met de beheerrechten op de pc, maak dan een account bij voor u met beheerrechten en herstart de pc, log nu in met uw account en verwijder alle andere accounts inclusief die hun gegevens en voila u bent nu enige gebruiker met beheerrechten. wat die werkende programma's betreft is't een gokje, want als de programma's zijn geinstalleerd enkel voor de betreffende gebruiker en niet alle gebruikers zullen deze dan ook niet meer werken maar ook niet te zien zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.