Ga naar inhoud

[OPGELOST] multi messenger


tibzie

Aanbevolen berichten

je mag dat verwijderen, maar dan kan je wel niet meer onder meerdere accounts aanmelden e..

ik heb het ondertussen trouwens op mijn pc staan, als je je msnadres effe PM't, dan kan ik het je doorsturen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, als je gewoon messengerplus installeert kun je een optie aanvinken voor multiple messengergebruik, je kan dan windows live messenger een paar keer openen en apart runnen, heb hier nog geen problemen me gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, als je gewoon messengerplus installeert kun je een optie aanvinken voor multiple messengergebruik, je kan dan windows live messenger een paar keer openen en apart runnen, heb hier nog geen problemen me gehad...

Hij zei dat hij geen plus wou gebruiken..

Maar je kan dus een MSN Patcher downloaden voor deze functie :)

Google daar maar eens op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zei dat hij geen plus wou gebruiken..

Maar je kan dus een MSN Patcher downloaden voor deze functie :)

Google daar maar eens op ;)

Bedankt zo iets zocht ik dus.

Op een andere pc heb ik dat ik eventjes gehad maar dat is al een jaar geleden ofzo en ik wist de naam er niet meer van, en msn plus wil ik simpel weg niet omdat wlm nu al zoveel geheugen gebruikt en ik maak gebruik van een acer 3003WLMi met 384 mb ram geheugen wat echt niet veel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.