Ga naar inhoud

realtek hd driver


Gast cheekyboy

Aanbevolen berichten

Wou mijn realtek driver updaten naar versie 1.85 maar dit lukte niet, wat het normaal wel doet, ik verwijder het audioapparaat uit mijn lijst met apparaten, start de pc weer op en hij installeert automatisch de software, die niet werkt! vermoedelijk kiest hij hier voor een oudere versie. Ik probeer opnieuw versie 1.85 maar hij vraagt wel zeer vlug voor opnieuw op te starten. na dit te hebben gedaan komt er nog geen piep uit men pc en staar er nog steeds een rood kruisje in men taakbalk, heb vervolgens driver 1.68 proberen te installeren maar met hetzelfde resultaat. Help!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

In plaats van deze te verwijderen uit de lijst, kies je even installatie ongedaan maken.

Dit kan mogelijk ook helpen.

Normaal bij een driverupdate wordt er ook een herstelpunt aangemaakt dus u kan even kijken bij systeemherstel

Mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit doe en de pc terug opstart zoekt hij automatisch naar een driver en beweert dat de gevonden driver gereed is voor gebruik, maar dit is niet zo. Systeem herstel staat spijtig op uit bij mij. Nog ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in de lijst met hardware kijk heb ik drie maal de audio driver staan waaruit ik kan kiezen, als ik een versie installeer komt er op apparaat start niet (code 10) En het echt handmatig installeren gaat niet met een setup bestand ofwel? Hij heeft nu al weergegeven het apparaat werkt en het apparaat start niet. In beide gevallen geen klank te bespeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijk te zeggen weet dat ik op de site van realtek gewoon bij hd audio codec moet downloaden bij besturing geluid en spelletjes staat high definition audio apparaat en bij systeemapparaten staat high definition audio besturing maar bij eigenschappen ofzo staat geen modelnr. en als ik het systeemapparaat dan zelf is verwijder? wat is het verschil met wat er bij besturing voor geluid enz. staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.