Ga naar inhoud

Internetsnelheid - Router


IMPEGA

Aanbevolen berichten

Beste

Mijn ouders hebben via Belgacom ADSL het Internet Intense pakket.

Als ik zowat rondkijk zijn de snelheden volgens Belgacom 30 Mbps download en 4 Mbps upload.

Tijdens het downloaden halen wij hoogstens snelheden van 800 KB/s.

Nu hebben wij hier wel al sinds 2005 een Technicolor/Thomson SPeedtouch 510i. DSL Router.

Kan het zijn dat deze de snelheden beperkt?

Deze info vind ik op het net over de Router ...

The SpeedTouch 510 is an ADSL1/2/2+ router with one RJ-11 WAN port and four 10/100Mbps LAN ports.

This router supports VPN pass-through for IPSec and PPTP. It features a built-in SPI firewall to protect the network against hackers and Denial of Service (DoS) attacks.

The router can be easily configured via Web-based configuration utility or SNMP v.1.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

30Mbit / 4 Mbit is ENKEL mogelijk met VDSL, in ideale omstandigheden

Jij hebt nog een connectie op ADSL2 lijn van 8 of 12 Mbit vermoed ik.

Je kan altijd is vragen bij belgaocm of VDSL beschikbaar is, dan wordt je thomson vervangen door een BBOX en zal je mogelijk hogere snelheden halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

---------- Post toegevoegd om 00:09 ---------- Vorige post was om 00:04 ----------

Zelfs voor adsl is 800 Kbit veel te laag, ik vermoed dat de lijn en de router niet compatibel zijn. Best belgaco contacteren, ze zijn toch bezig over te schakelen naar VDSL, dus je kan mss een zaakje doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.