Ga naar inhoud

Core Gaming PC 2.0


ImMark

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Hardcore Gaming
  2. Wat is mijn budget ? - N/A voor het moment.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Samengesteld, geen complete
  4. Ga ik overklokken ? - Nee
  5. Ga ik later upgraden ? - Waarschijnlijk niet
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Hardcore gaming, dus ja
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja Windows 7
  9. Ga ik zelf installeren ? - Nah mag gedaan worden
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Ik ben heel erg van van ATI Radeon
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Nee
  12. Heb ik specifieke wensen ? - 60 fps etc.

Hallo ik heb een tijd geleden een PC gekocht, doet het goed maar ik post dit namens alweer een vriend van mij.

Met de opkomstige Battlefield 3 en de games die hij nu wil spelen, Crysis 2, etc. etc. de hardcore games wil hij een nieuwe pc.

Hij heeft niet echt een budget maar hij wil gewoon op echt de Max settings hoge fps draaien zonder enige spikes want daar kan hij echt niet tegen, 60 fps ~ is waar hij naar streeft.

Het moet een complete pc zijn als gezegd en het budget bekijkt hij later, hij zelf heeft veel positiefs gehoord over de ATI Radeon 6970 HD (ik dacht dat deze 2Gig was?) Haal je dat hier mee etc.

Zouden jullie een samenstelling kunnen doen die niet te belachelijk is en toch de opkomende games toch full met max settings draait.

Ik hoor het graag van jullie!

Mark van't Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: winkelmand-artikelen]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]PowerColor RADEON HD 6970[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Het is 6970 hé niet 6950, weet niet of er ook een 50 versie is, maar dan moet je daar ff op letten denk ik :P voor die 100 euro is het waard het verschil, en kan je een setup maken met 2x HD 6970 (als je die bedoelde) of hoef je er alleen een extra kaart in te doen en verder geen extra kliekjes daar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de ene game is die wel beter bij de andere niet, ik ben net een heel aantal benchmarks af gelopen en het komt er allemaal op neer dat de HD6950 in crossfire net iets minder goed is dan de HD6970 in crossfire en een enkele HD6990.

de HD6970 in crossfire is in sommige games beter en in andere slechter dan een enkele HD6990.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.