Ga naar inhoud

extern beeldscherm op laptop werkt wel maar geen correct


Nancy1967

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop die draait op Windows 7...ik wil hem thuis graag gebruiken met m'n extern (groter) beeldscherm, niet om m'n bureaublad uit te breiden of zo gewoon als hoofdscherm.

Dat lukt wel maar op het externe scherm is de taakbalk onderaan niet zichtbaar en het beeld is in de breedte ietwat samen geduwd...resolutie veranderen helpt niet.

Het beeldscherm is een Packard Bell Maestro 240W
...de laoptop is een Toshiba Satellite c670-12x
.

Het schermt werkt wel correct met de laptop van mijn echtgenoot en die van mijn dochter, een ander scherm of de tv aangesloten op mijn laptop werkt ook zoals het hoort...

Weet iemand soms een oplossing voor dit probleem ?

Alvast heel erg bedankt voor eventuele hulp

Vriendelijke groeten Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de resolutie maar de aspect ratio (hoogte - breedte) die u parten speelt. Uw laptop heeft waarschijnlijk een 16:9 scherm (langwerpig) terwijl de monitor een 4:3 scherm is ?

U kunt dit gewoonlijk aanpassen in de grafische opties (de externe monitor moet wel aangesloten zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allereerst bedankt voor je snelle reactie en nog meer voor de oplossing ! :-)

Ik ben hier al enkele weken mee aan het sukkelen...al op verschillende forums gepost en tot nu toe had ik dus nog geen oplossing.

Veel onnodige rotzooi geprobeerd op aanraden van...en niks werkte...

Dit dus wel...nog eens bedankt

groetjes Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.