Ga naar inhoud

google chroom


seppekobe

Aanbevolen berichten

hello ik gebruikte google chroom maar door omstandigheden heb ik deze een tijdje geleden verwijderd

en deze nu terug opgestart maar nu zie ik dat al mijn favorite bladwijzers verdwenen zijn in

die grote vlakken op het scherm ze zijn enkel nog terug te vinden in een taakbalk bovenaan

kunnen jullie me wegwijs maken om die grote vlakken terug op mijn scherm te krijgen

dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u een pagina bezoekt staat die pagina automatisch op de grote vlakken.

Na het openen van uw pagina ga naar de grote vlakken toe, als het goed is staat de website er al.

Houd de muis voor 2 seconden op het grote vlak en klik dan links boven op de punaise.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tracht u graag te seconderen, echter zult u mij dan wel die screen moeten laten zien om het voor mij flagrant te maken.

Zo kan ik evenzeer convenabel naar eventuele potenties voor u zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar daar heb ik geen kaaas ven geeten en begrijp er niks van heb alle stapen es bekeken maar vind nergens die van googlecrhoom die het startprofiel toont

---------- Post toegevoegd om 16:09 ---------- Vorige post was om 16:09 ----------

toch bedankt voor de moeite zal verder werken met enkel die taakbalk bovenaan

groetjes en dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bereid u verder te helpen om uw probleem te patroneren.

Maar goed als u prefereert om een alternatief te gebruiken voor uw probleem dan is dat ook probaat.

U sluit deze discussie door op de "Markeer als opgelost" knop te klikken.

U kunt de discussie altijd weer laten heropenen mocht u van gedachten fluctueren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.