Ga naar inhoud

Vista en Draadloos internet


Jensje90

Aanbevolen berichten

Heb net een nieuwe laptop gekocht. Nadeel is natuurlijk, vind ik persoonlijk dan wel, dat er Windows Vista op staat. Het is wat zoeken maar ik vind niet hoe ik mijn laptop draadloos moet toevoegen. Paar dagen geleden kocht men vader ook een laptop en had zonder problemen internet. Ik zit al meer dan 4 weken te proberen. Mijn vader heeft in de lijst van netwerken ons draadloos internet staan. Hopelijk is hulp mogelijk en eventueel een alternatief.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik hiervoor op start, instellingen, configuratiescherm, netwerkcentrum.

Aan de zijkant van het menu kiest u voor de optie “ draadloze netwerken beheren “

U ziet nu het scherm hieronder:

draadloos4.JPG

Kies voor de optie toevoegen, gevolgd door “ een netwerk binnen bereik van deze computer toevoegen “. Dubbelklik vervolgens op de naam van het netwerk.

draadloos5.JPG

Er wordt nu gevraagd om een netwerksleutel in te voeren. Zie de afbeelding hieronder. Voer deze netwerksleutel in en klik op verbinding maken.

draadloos6.JPG

Er wordt nu verbinding gemaakt met het netwerk en u kunt nu draadloos internetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, geen domme vraag hoor. Ja de netwerk kaart is inderdaad ingeschakeld. Mijn laptop is een HP 6660 ed. De schakelaar staat vooraan. Het is bizar want mijn vader heeft de HP 6530 en die heeft wel netwerken staan in de lijst, zelfs die van mijn buurman.

Nog sugesties om internet te doen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.