Ga naar inhoud

Krijg Vista laptop zelden opgestart (lijkt een eenvoudig probleem)


Upload

Aanbevolen berichten

Beste,

Meestal als ik mijn laptop (HP)opgestart krijg ik na het gerbuikersscherm een totaal zwart beeld met aleen mijn muis dan is het doodstil en gebeurt er niks , ik kan Wel in veilige modus starten

dank bij voorbaat

PS: hij komt net trug van reparatie:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel als er nog niks van data opstaat eens re-masteren, dat kan gedaan worden dadelijk na het aanzetten van de pc en dan op de knop F10 of F11 drukken en dan gaat de pc de recovery opstarten en alles terug naar fabriksinstellingen zetten. Deed hij niets meer ? kwam er helemaal niks meer op ? lijkt me dan toch niet de hardeschijf maar eerder het moederbord, spreek uit ervaring want werk als hoofdtechnieker bij een winkel op de technische dienst. welke winkel als ik zo vrij mag vragen ? wij zijn namelijk HP service point en mogen herstellingen uitvoeren onder garantie, ikzelf heb hier de HP examen voor gevolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik voor die Re-mastering een disc nodig want ik heb nog geen hersteldisc aangemaakt er staat al wat op de laptop zoals ik al zij soms start ie zonder enig probleem op

Er hangt een sticker op van LOTM ik heb de pc gekocht bij vandenborre in mol

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is ongetwijfelt iets misgelopen hoor of niet goed hersteld. 3 zaken kunt u nu doen, 1 u brengt de pc terug binnen bij vandenborre, garantie is garantie en hij moet hersteld worden, 2 u neemt een backup van de data en maakt die recovery aan en remasterd em eerst eens zelf of 3 u brengt de pc binnen bij zeb te Nijlen das ons ander filiaal en zei zien em na en sturen em terug naar HP op want op de reparatie zelf is ook nog eens drie maanden extra waarborg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.