Ga naar inhoud

[OPGELOST] na formateren geen muis en t.bord


Gast marcolien

Aanbevolen berichten

na formateren geen muis+toetsenbord

hallo, ik ben nieuw vandaag en heb niet zo heeel veel verstand van pc's. Ik heb mijn pc laten formateren, toen ik hem weer aansloot stond er sluit je muis aan, maar zet m eerst uit, ik klikte op enter maar helaas dan werkte niet, opnieuw opstarten dmv, stroom uit en aan doen was de enige manier, nu krijg ik telkens de scan disk, en kan er niets meer. betreft w.98. (is blijkbaar wel weer geinstaleerd zag ik met 1e keer opstarten) kan alleen in bios met f1

kan ik via mijn laptop er iets mee??:viking:wie weet raad??:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dus niet in je BIOS omdat je toetsenbord niet werkt?

Anders gewoon opnieuw formateren en nu wel het juiste doen.

Nog veel succes!

grtz

hoi, ik kan alleen de bios met f1 en, dus dan werkt het t.bord wel, vervolgens sluit ik de bios af met enter of wat anders, werkt dus wel, en daarna kan ik er niets mee. hoe moet ik opnieuw formateren zonder t.bord en muis? f8 werkt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

download een opstartdiskette van Bootdisk.Com - Free Windows Bootdisks, Free DOS boot disk en de cd van windows 98 in de cd/dvd-speler steken dan in het menu kies je optie 1. Dan ff wachte en als er "A:\" staat typ je "C:" dan gaat hij op de C-schijf dan typ je "format c:" Dan nog eens bevestigen met y of j en dan begint hij te formateren installeer windows dan terug opnieuw. als het dan nog niet werkt moet je eens proberen het toetsenbord en muis op een andere pc aansluiten en dan weet je het direct aan wat het ligt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.