Ga naar inhoud

aankoop videokaart


nightyz

Aanbevolen berichten

Hey,

Omdat blijkt dat mijn bestaande videokaart bijna verselten is, zou ik graag een andere aankopen.

Echter ga ik er niet te veel geld tegen aansmijten, ik dacht rond de 100€

nu was ik op deze kaart uitgekomen.

SAPPHIRE TECHNOLOGY RADEON HD 6450 - 2 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.1 (11190-09-20G) test prijsvergelijking prijs vegelijken SAPPHIRE TECHNOLOGY RADEON HD 6450 - 2 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.1 (11190-09-20G) - Belgi

Iemand een idee of dit wat goed is?

Momenteel speel ik cod4 en dead island. Maar de kaart zou ook moeten draaien voor de nieuwe battle field die deze maand uitkomt.

al vast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel heb

ik de ATI radeon 4600 HD 1gb pcie 2.0 x 16 steken

en ik heb een voeding van 400w dus dit is allemaal geen probleem

maar met de huidige kaart draai ik cod4 tegen 200 fps terwijl de max 333 is

dus zou ik willen weten of ik dit met de andere kaart wel kan halen en de nieuwe battlefield vlot zou kunnen draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dat geval raad ik het af om een HD 6450 te halen. voor zover ik zie zou je dan zelfs achteruit gaan qua prestaties ondanks dat het een nieuwere kaart is komen de prestaties bijna over een, maar de HD 6450 komt lager op de lijst qua punten.

als je echt wilt upgraden zou je een HD 6750 of een HD 6770 moeten halen, maar in plaats daarvan zou ik dan aanraden om een HD 6790 te halen die is 1,5X zo goed als de HD6770 en kost ongeveer 120. de HD 6770 kost ongeveer 100 euro.

je huidige kaart kan geen battlefield 3 draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.