Ga naar inhoud

Windows 7 crashed. Soms Screen freeze en soms restarten.


shadowpk02

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik problemen mijn computer. Hij crasht zonder enige waarschuwing. 5 keer hing de computer helemaal vast, Ik kon niks meer doen, dus ik drukte het restart knopje. Het vreemde was dat hij niet restarte. Hij ging aan/uit/aan/uit. Het leek alsof de computer moeite had met opstarten. Dus ik liet de computer een tijdje uit staan door de aan/uit knop achter op de computer naar uit te zetten. Na 10 minuten deed ik hem weer aan en hij ging weer aan. Toen kwam er een waarschuwing dat het overclocken mislukt was. Maar het gekke is dat ik nooit hebt overgeclocked. Ik weet geen eens hoe je dat zou moeten doen. Dus ik drukte F1 zodat ik naar de bios ging. Ik deed de standaard instellingen. Sloeg dat op en startte de computer opnieuw op. Alles ging goed. Ik begon wat te spelen. En ja hoor. Computer restart. Maar nu zonder screenfreeze... Ik deed weer hetzelfde en hij startte weer normaal op. Ik ben erachter gekomen dat dit alleen maar gebeurd wanneer ik aan het gamen ben. Ik speel geeneens hele grafische games.

Nu staat mn computer weer zo'n 90 min aan zonder gamen.

Ik wil weer heel graag normaal kunnen gamen. Ik heb ook bf3 ge pre-ordered. En als dit blijft heb ik het dus voor niks gekocht.

Graag zou ik wat hulp willen.

Alvast bedankt.

Specs:

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Intel Core i5 2500K @ 3.30GHz

Sandy Bridge 32nm Technology

8,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

MSI P67A-C43 (MS-7673)

AMD Radeon HD 6900 Series (6950 2gb)

Harddrives: 54GB OCZ-VERTEX2 ATA Device (SATA) 1954GB Seagate ST2000DL003-9VT166 ATA Device (SATA)

Als u nog iets wilt weten laat het me weten.

Edit: De kast is open. Ik heb de zijkant eraf gehaald.

Edit2: Ik heb net de heletijd team fortress 2 kunnen spelen, ik heb het probleem alleen maar bij minecraft (denk ik).

aangepast door shadowpk02
vergeten te vertellen dat de kast open staat (Misschien heeft het wat met de temp te maken)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niemand mij helpen? Ik heb van alles geprobeerd, meerdere forums af gegaan en niemand hielp.

alstublieft help me.

---------- Post toegevoegd om 23:01 ---------- Vorige post was om 22:51 ----------

Ik zie dat weer niemand mij kan helpen, ik zoek wel op een volgende forum.

Toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is niet je sterkste kant ? ;-)

doe eerst eens het volgende :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

en dan :

[TABLE=class: cms_table_grid]

[TR]

[TD]We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.