Ga naar inhoud

FOSCAM IP cam FI8918


marc070360

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een IP cam die ik maar niet geinstalleerd krijg. Mijn internet is van telenet met een router Linksys WRT54G. Ik ben ondertussen al zover dat ,zolang de camera met de router verbonden is , ik contact kan leggen met de camera via IE (ook van buitenaf)

Van zodra ik echter de camera loskoppel van de router is hij niet meer te vinden.

Ik heb via Dyndns een "hostname" aangemaakt en via die naam ****.dyndns-office.com:9001 vind ik de camera terug zolang hij maar aan de router hangt........

In de router forward ik de poort 9001 met het IP adres van de cam 192.168.1.104 .

Ziet iemand wat ik verkeerd doe want ik heb zowat alle mogelijk instellingen uitgeprobeerd nu

Alvast bedankt voor de reacties.

mvg,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het SSID en de andere wireless gegevens ingevuld in de camera ?

Als je dan de camera loskoppeld en herstart gaat het groene lichtje dan flikkeren ?

Je moet dan het volgende doen :

5) Give the camera about 30 to 45 seconds to start up and you should start to see the green led on the front flashing much faster than. Open IP camera tools and the camera should appear. Once your camera goes wireless your camera will receive a new IP Address, you will need to use this new IP Address when setting up port forwarding

Je moet dus met de software het nieuwe IP adres gaan zoeken en dan ook de port forwarding aanpassen. (Je kan deze camera blijkbaar geen vast IP geven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo marc,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.