Ga naar inhoud

Wintersport website keuring


Pascal

Aanbevolen berichten

idd pascal, ik vind het resultaat meer dan geslaagd

je link mag in je onderschrift omdat dit je eigen site is en mede-ontworpen door Neotic dacht ik

mooi gedaan

enkel als je zoekt op bepaald item is rechterkant van pagina niet helemaal ok

voor de rest geen foutjes

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem iets te basic. Geen mooi afgewerkte header en navigatie .. kan zeker nog wat aan verbeteren.

Ook als je iets wilt zoeken opent er een nieuw venster wat vrij storend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Patrick, ik houd het altijd zo simpel mogelijk. Heb graag dat de bezoeker zich concentreert op de inhoud.

Dus vraag ik me af of dat gelukt is? Als de pagina opent dan valt de aandacht op ...(vul aan, ik hoop dat de aandacht valt op hetgene dat ik wil)

Ben voorstander van KISS (Keep It Simple Stupid of zoiets :-) )

Ben geen designer en heb me vooral gecontreerd op de zoekmachine vriendelijkheid dmv oa mod_rewrite (hoofdsite zie sitemap en bij zoekmachine is het /1/keyword.html en /2/keyword-keyword.html en zo verder tot 5).

Verder steeds veranderende titels, metas, rel=noffollow bij affiliate links enz.

Vinden anderen dat ook storend, dat opengaande venster bij het zoeken?

De navigatie is idd iets waar ik me ook al enkele keren aan heb gestoord. Maar vind niet direkt hetgene ik wil dus blijft het nog effe zo tot er een ingeving komt.

Zal es wa testen sebiet, denk juist aan iets :D

De zoekmachine levert nog niet de beste resultaten maar moet hier en daar nog wat bijgesteld.

Voor de geïnteresseerden : Fluid Dynamic Search Engine op xav.com

De Neotic doet da goe, nog een paar 100'en aanbiedingen erbij en site is volledig klaar.

Edit : navigatie bijgewerkt en in header de tekst een beetje lager laten uitkomen.(zat tegen de rand)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.