Ga naar inhoud

3d kaart Poworcolor hd 6870 - instellen


IMPEGA

Aanbevolen berichten

Besten

Ik heb een poworcolor hd 6870 kaart met één hdmi en 2 DVI aansluitingen.

Heb mijn scherm altijd aangesloten met een dvi kabel naar de 3d kaart. Werkte perfect.

Onlangs problemen gehad met mijn scherm en onder garantie een nieuw gekregen ... net hetzelfde ... Philips brillance HD scherm.

Ik krijg dit nu enkel aangesloten met een HDMI kabel (geen beeld via DVI).

Dus dacht ik dat mijn DVI kabel stuk was ... dus een nieuwe gekocht => een DVI - dual.

Probleem: Bij aansluiten van de DVI naar scherm (geen van beide slots) krijg ik een signaal naar mijn scherm. Scherm geeft aan "no signal input" en valt na verloop van tijd uit. Aangezien het scherm en de 3d kaart en de kabel pas nieuw zijn vermoed ik niet dat het hieraan kan liggen. (Als ik switch naar HDMI werkt wel alles)

Heb op het scherm, het schermmenu ook al handmatig omgezet van hdmi naar dvi en ook dit werkt niet.

Kan ik nog ergens bij mijn 3d kaart instellingen iets veranderen (gva, hdmi of dvi)?

Of waar kan het nog aan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.