Ga naar inhoud

[OPGELOST] Outlook 2007


Ivan

Aanbevolen berichten

Een bewegende animatie zoals een GIFbestand kan niet bekeken worden in Outlook 2007. Wel bestaat de mogelijkheid dit bericht weer te geven in de browser en dan kan je de animatie wel zien. Mijn vraag is: bestaat de mogelijkheid om dit standaard in te stellen zodat de animatie direcht te zien is in de geopende mail. Zal iets te maken hebben met beveiliging van bestanden maar ik vind niet hoe je dit kan uitschakelen. In Outlook 2003 is diezelfde animatie wel direct te zien in de mail.

Iemand een oplossing?

Mvg

Ivan

post-662-1417703725,9601_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen goed nieuws voor u vrees ik, omdat outlook 2007 de nieuwst Word HTML engine gebruikt kunnen er geen animated gifs maar ook geen flash meer worden afgespeelt, veel van de business klanten vinden het blijkbaar vervelend van die funny emails te krijgen, daarom laat de nieuwste Word HTML engine enkel het eerste frame zien van de animatie. In windows mail hebben ze deze functie wel laten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.