Ga naar inhoud

Ordenen muziekfiles


tantjen bertolli

Aanbevolen berichten

Ik heb een mediaplayer van iomega gekocht.

Ik heb de muziek gewoon gekopïeerd uit Windows, en daar staan die allemaal per artiest. Screenplayer MX speelt alle muziek echter gewoon af volgens map.

Dat zijn echter een gigantische hoop mappen, en het is dus een hele klus om playlists samengesteld te krijgen.... Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Nu heb ik al wat gezocht naar oplossingen om die muziek makkelijker in de juiste mappen te krijgen, bvb volgens genres. ik heb via WMP11 al zoveel mogelijk 'tags' toegevoegd.

Als ik zoek via google, raden ze dingen aan als Winamp of mediamonkey, maar die dingen ordenen alles toch gewoon in hun eigen bib, ipv op die harde schij ? Of hoe gaat dat ?

Ik heb om en bij de 7000 muziek items staan, gok ik. Hoe kan ik dat nu het beste doen ? Want al die mappen openen en stuk voor stuk elk nummer verslepen....zo ben ik bezig tot met Pasen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niemand mij hiermee helpen ?

Ik ben hier al continue meer dan een halve dag mee bezig geweest. Nonstop een programma laten draaien dat dit zogenaamd kan opknappen. Mediamonkey heeft 2 u gedraaid. 6 à 7000 items gevonden en getagd, maar ik heb geen enkel idee hoe ik dat dan geordend op die ext. schijf moet krijgen. Dat heeft dus niks uitgehaald.

Magic mp3tagger wil er maar 5 per keer doen. Dan kan ik het evengoed met de hand doen, dus die is nutteloos. Ik heb mp3 tag staan, maar denk niet dat dit prog. deze functie heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.