Ga naar inhoud

Wi Fi


Gxi

Aanbevolen berichten

Hey

Ik zit namelijk met een ergerlijk probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een Wi fi usb adapter gekocht (Topcom r@cer 4001g) om met mijn psp op het net te kunnen surfen.

Nu zit ik met het probleem dat ik geen reet van die dingen weet en dat die handleiding mij niets bijleert. Ik heb ook al op google gezocht maar weer het zelfde.

Als jullie ervaringen hebben met deze dingen geef me dan wat uitleg AUB.

Dank u

edit: Ik ben ook vergeten te zeggen dat ik de draadloze verbinding van windows niet online krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U heeft dus een wireless usb adapter gekocht voor op de pc in de hoop draadloos met de psp te kunnen surfen; die wireless usb adapter dient als een soort van netwerk kaart voor als uw pc geen interne netwerk kaart heeft of simpel weg om draadloos met de pc te kunnen surfen, maar om draadloos te kunnen surfen heeft u eerst een wireless router nodig, en bij mijn weten denk ik dat een psp zelf al een ingebouwde netwerk kaart heeft dus u heeft juist een router nodig en dan zal u juist thuis kunnen surfen op het internet of op plaatsen waar het draadloos netwerk onbeveiligd is en u hoeft geen pc met internet te hebben om draadloos te kunnen surfen met de psp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.