Ga naar inhoud

Geen mail te versturen met windows-mail


Gast wilmpie

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren kan ik geen enkele mail meer versturen met windows mail, ontwangen is geen probleem.Ik heb een vermoeden van waar dit probleem komt maar kan het niet direct oplossen.

Er zit namelijk in de map "postvak uit" nog een mail die niet verstuurd werd; of toch niet volledig. Wanneer ik in m'n "send items" ga kijken zit dieze hier wel tussen. Probleem is dat deze mail niet verwijderd worden uit m'n "postvak uit" (geeft telkens 'n foutmelding dat mail niet volledig is) en denk dat dit de oorzaak is dat alle mails die ik nu wil versturen worden tegen gehouden omdat deze mail nog zou moeten verstuurd worden, hoewel hij werkelijk wel verstuurd is.

Hoe kan ik deze mail uit m'n "postvak uit" krijgen en proberen om opnieuw mails te versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een bekend probleem.

Ik ben geen kenner van Windows Mail maar deze update kan er voor zorgen dat je de berichten in POSTVAK UIT wel kan verwijderen.

Windows Vista, 32-bits versies

Downloadinformatie: KB941090: Update voor Windows Vista

Windows Vsta, 64-bits versies

Downloadinformatie: KB941090: Update voor Windows Vista voor x64-systemen

Gewoon installeren en verwijderen die boel

En als je meer informatie wil:

Berichten blijven in het Postvak UIT staan wanneer u Windows Mail gebruikt op een computer met Windows Vista

Nog véél succes!

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.