Ga naar inhoud

[OPGELOST] bestanden op cd-rom worden niet herkent


WhitePegasus

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn cd-drive doet raar. Hij herkent met momenten de bestanden niet die op de cd-roms staan. Ik krijg dan altijd melding (via 'verkenner', via 'deze computer', zelf bij andere programma's inzake bestandsbeheer) dat er een audio-cd in de drive zit, wat nochthans niet is, en dan geeft hij aan dat er een bestand track03.cda (1kb) of meerdere van die bestanden op de cd staat/staan (terwijl er eigenlijk enkel niet-audio-bestanden opstaan). Als ik de computer dan heropstart 'kan' het zijn dat de bestanden wel correct worden weergegeven, maar een tijdje later heb ik weer dat probleem. Het is niet bij één enkele cd-rom dat ik dit probleem heb, maar met meerdere. Vóór ik dit probleem had heb ik mijn pc geformatteerd en terug geïnstalleerd, en na het veelvuldig gebruik van de cd-drive om al de bestanden en programma's terug te zetten is dit probleem op de proppen gekomen. Een virus is het geloof ik niet want ik kan er geen vinden. Heeft het feit dat 'Nero' een beschreven cd-rom (die nog niet is afgesloten) niet herkent hiermee misschien ook te maken?? Nero geeft dan aan dat er totaal geen bestanden aanwezig zijn. Is mijn cd-drive misschien stuk?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.