Ga naar inhoud

Ubuntu 11.10 loopt vast bij installeren


Aanbevolen berichten

Ik ben momenteel Ubuntu 11.10 aan het installeren op mijn XP-computer.

Ik heb via de installatie CD-rom ervoor gekozen Ubuntu in windows te installeren, zodat het eigenlijk een programma binnen windows is.

Daarvoor moet je Wubi (staat op de CDROM) installeren en bij het heropstarten zet die er dan Ubuntu op.

Tot daartoe geen enkel probleem, de installatie begint zoals het hoort tot op een bepaald moment hij steeds blijft hangen op "bestanden kopiëren", op +-75%. Ik weet dat hij blijft hangen omdat mijn muis niet meer reageert. Zelfs na 10 minuten nog steeds geen verandering, ook niet in het beeldscherm.

Ik heb de CDROM al eens terug helemaal gewist en er terug de .ISO file opgezet als image, maar dat hielp allemaal niet. Blijft steeds op hetzelfde punt hangen.

Ik heb wel Ubuntu al geprobeerd via de CDROM, en ik kon toch alle basis dingen als internet en typen doen. Dus ik veronderstel dan dat mijn systeem Ubuntu wel aan kan.

Heeft er iemand tips zodat het niet meer vastloopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.