Ga naar inhoud

scherm costum build pc blijft op stand-by (werkt wel met laptop)


rustycc

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een zelf in elkaar gestoken computer en tot hiertoe nog geen enkele problemen gehad.

Ik heb een 2 harde schijven een ssd en een hdd. Gisteren installeerde ik advanced system care free en deed een uitgebreid onderhoud. alles ging goed en mijn harde schijf zou na het opstarten gecheckt worden. Ik had het programma geïnstalleerd op mijn hdd ipv mijn ssd waar win7 op runt. Dus vanmorgen start ik mijn computer op en hij controleert de harde schijf (120/165455) -> je kent het wel met stap 1 tot 3.

Ik wist dat het even ging duren dus ging ik nog even naar beneden. Toen ik terug was was mijn scherm zwart en stond op stand by (doet dit altijd wanneer er geen signaal is).

dit is wat ik allemaal al geprobeerd heb:

- opnieuw opstarten

- een ander scherm aangesloten (werkt ook niet)

- grafische kaart eruit gehaald en stof weggeblazen

- slot van grafische kaart nagekeken en stofvrij gemaakt

- stroomkabel van de grafische kaart verwisselt met een andere

- alle kabels losgemaakt en terug gestoken

- ssd ontkoppeld (en terug ingestoken want hier runt mijn win7 op)

- hdd ontkoppelt

- blu ray ontkoppelt

- RAM stofvrij gemaakt

- tussenstuk van vga naar dvi stofvrij gemaakt

dit zal het zowat zijn.

wanneer de computer opstart geeft het de verwachtte beeps zoals een normale opstart. Ik heb echt geen idee wat er mis kan zijn. ook dit nog: de fan van mijn grafische kaart draait. Als ik mijn laptop aansluit op het scherm werkt het wel zonder het tussenstuk van vga naar dvi (rechtstreeks naar de laptop omdat mijn laptop geen vga ondersteund).

Ik heb een ATI Sapphire Radeon HD 6850.

als je nog meer van mijn pc wilt weten ik heb een thread gepost over mijn samenstelling.

Als je mij kan helpen zou ik dat appreciëren,

Alvast bedankt.

aangepast door rustycc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.