Ga naar inhoud

Draadloos internet vliegt er om de haverklap uit...


DX30nl

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik heb me op internet rot gezocht, maar ik heb nergens de oplossing kunnen vinden voor mijn probleem, daarom probeer ik het hier een keer:

Ik heb thuis een Belkin 54G router, hiervandaan loopt een draad naar onze vaste computer en de router zendt een draadloos signaal uit. De vaste computer heeft nooit problemen met de verbinding. Onze laptops en andere draadloze apparatuur hebben echter te kampen met een verbinding die er om de zoveel minuten uitvliegt. Zo lang internet niet draadloos wordt gebruikt is er niks aan de hand, maar zodra internet wordt belast(hoe licht ook) vliegt het internet er na een (voor zover ik waarneem) totaal willekeurige tijd uit. De draadloze verbinding is dan ook niet meer te herstellen via probleemoplossing. Het rare is echter dat het netwerk wel zichtbaar blijft en ook in het netwerkcentrum zichtbaar blijft, maar op het moment dat je probeert te verbinden is 'Verbinden met dit netwerk niet mogelijk'. Als ik de stekker uit de router haal en hem er gelijk weer in doe(dus niet resetten) en daarna wacht tot het netwerk weer zichtbaar is, is de verbinding weer hersteld. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft waardoor mijn draadloze internetverbinding niet meer steeds uitvalt.

M.v.g.

Daniël

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.