Ga naar inhoud

outlook/gmail


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello

als test heb ik het volgende gedaan: ik werk met outlook2003 en wilde ook gmail eens proberen.

resultaat, en voor mij onbegrijpelijk, ik kom nu tot de vaststelling dat mijn e-mail berichten NIET in outlook binnen komen maar wel in gmail niettegenstaande NIEMAND het gmailadres kent en en de e-mails wel zijn verzonden naar mijn gekend e-mail adres dus ......@skynet.be

heeft iemand een oplossing voor dit fenomeen?????

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp komen alle mails naar je skynet account aan in je gmail postvak in?

Bereik je je gmailaccount via de webbrowser of heb je deze geïntegreerd in je outlook?

Let er op dat je mail-forwarding naar je gmailadres niet hebt geactiveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het probleem iets specifieker omschrijven? Je ontvangt je mails die je verzond naar het skynet adres zowel op je outlook als op je gmail of enkel op je gmail?

Anders kan je even controleren als je mail forwarding is geactiveerd, kijk aan de hand van volgende link als je gelijkenissen terug vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.