Ga naar inhoud

Facebook melding over toegang vanaf onbekend apparaat


ymkjek

Aanbevolen berichten

Ik ontving onderstaande mail van Facebook:

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van: Facebook [mailto:notification+zrdocgdldizz@facebookmail.com]

Verzonden: woensdag 11 januari 2012 22:15

Aan: Ymkje

Onderwerp: Aanmelden op Facebook via Facebook for iPhone

Hoi Ymkje ,

Het ziet ernaar uit dat iemand je Facebook-account heeft gebruikt om zich aan te melden bij Facebook for iPhone (woensdag 11 januari 2012 om 13:14).

Was je dit zelf? Dan kun je de rest van deze e-mail negeren.

Als jij dit niet hebt gedaan, klik dan op de onderstaande link om je de gegevens in je Facebook-account te beveiligen:

Als je wilt weten hoe meldingen over aanmelden je accountgegevens kunnen beschermen, ga dan in het Helpcentrum naar:
. Let op: Facebook vraagt nooit om je aanmeldgegevens in een e-mail.

Bedankt,

Het Facebook-team

Aangezien ik weet dat ik zelf deze poging tot toegang niet gedaan heb (ik heb de melding 2x ontvangen), heb ik de link in de mail aangeklikt.

En toen...

Ik heb mijn facebook-wachtwoord aangepast.

Ik heb de wachtwoorden voor mijn mailadressen aangepast.

En dan kom ik in een loop terecht. Als ik mij nu aanmeld met het nieuwe wachtwoord, kom ik weer terecht op het scherm voor het wijzigen van de mailadressen. En dan moet ik wederom een nieuw facebookwachtwoord aanmaken. Waarna ik weer bij het wijzigen van de mailwachtwoorden terechtkom.

Inmiddels heb ik al een keer of acht mijn facebookwachtwoord aangepast.

Kunnen jullie mij helpen uit deze loop te komen?

Ik heb hierdoor geen toegang meer tot mijn account!!!!!

Is er iemand die weet hoe ik uit deze loop kan komen en dus weer toegang kan krijgen tot mijn facebook account?

Dank voor je hulp alvast!

Ymkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.