Ga naar inhoud

Acer aspire X3990 piept irritant


bejbies

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb sinds een paar weken een acer aspire x3990, 4gb.

Hij begint telkens te piepen en dan houdt het eventjes op en dan begint hij weer. Het is een irritant hoge piep.

ik heb pc wizard 2010 gedownload (al snap ik er niet veel van) en bij de systeemstabiliteitstest was hij opeens helemaal stil (of echt heel veel stiller) toen ik die stopte begon het weer. piieeeep pieeepp piieeep pieepp piep pieeeeeep soms houdt het best lang aan soms is het niet wel niet wel en kort en lang afgewisseld.

ik heb al een voor een stekkers eruit gehaald maar dat gaf niets.

heeft iemand een idee waar het aan ligt en of het normaal is? nee toch? terugsturen? heb hem bij coolblue gekocht.

groeten en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bejbies,

als je een merk PC koopt, dan is deze meestal verzegeld. Dit in verband met de garantie. Het enige dat je kan doen in zulk geval is teruggaan naar de winkel waar je de PC gekocht hebt, en daar reclameren.

Hun technicus moet dan vaststellen waar het piepen vandaan komt en dit herstellen. Je hebt 2 jaar garantie.

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.