Ga naar inhoud

QuickTime


Reintje

Aanbevolen berichten

Tja Clarkie VLC heb ik ook allang opzitten,

maar als ik de bovenste link geinstalleerd had van quicktime heb, en ik dubbel klik zoals ik vroeger

deed om zo een filmpje te bekijken opent dit in VLC (onderste boven)maar niet in QuickT,dus die QT zal niet werken,

daarom denk ik dat die VLC dat zomaar doet,installeer ik Quicktime van die onderste link,of met die link van mijn vriendinnen

speelt het af zonder beeld en zonder klank met QuickTime,

heb me ook al zot gezocht op het net,en ook dingen gelezen over codec,maar waarom ging het tot gisteren we....l???

Groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,weet wel dat ik aan het zeuren ben,maar wil je toch graag dit nog vragen,

als ik mijn vorige versie wil installeren krijg ik een venster dat ik, alwaar het moet geïnstalleerd worden

een andere naam moet invullen,ik heb nu dit nog gevonden in de Verkenner,zie screentje

mag ik deze drie mapjes dan ook weg doen?Misschien lukt het dan wel om de vorige versie terug te installeren?

post-15759-1417704725,1714_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Clarkie,uiteindelijk is het me toch gelukt om mijn oude versie er terug op te zetten,

na al die keren te downloaden en terug weg te doen heb ik met CCleaner het register laten kuisen en het lukte daarna direkt

zonder problemen.:D

Nogmaals velen dank om telkens te reageren en de hulp die je me gaf:adore:

groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.