Ga naar inhoud

QuickTime


Reintje

Aanbevolen berichten

Hallo

ik had een versie van QuickTime op mijn XP,

nu wou ik de laatste nieuwe versie,heb die over mijn vorige geïnstalleerd

en mijn filmpjes spelen nu onderste boven af:hmmmm:,zou dit komen doordat ik die er over heb gezet?Heb alles van Quick en Apple terug met Uninstaller verwijderd

kunnen jullie me soms een link geven waar ik QuickTime terug kan downloaden,en misschien een handleiding?

Velen dank

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itunes wordt vooral gebruikt voor muziek, ja.

Maar als je quicktime installeert heb je het dan nu ook dat de films ondersteboven afspelen?

Onderstaande ben ik ook nog tegen gekomen:

Je komt wel eens een filmpje gemaakt met een digitale camera tegen die onderste boven wordt weergegeven, vanzelfsprekend is dit niet erg handig kijken. In QuickTime Player kun je nu heel eenvoudig een video roteren. Dit kun je doen via het menu: QuickTime Player ▸ Wijzig ▸ Roteer Linksom of Rechtsom/Spiegel horizontaal of verticaal.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Clarkie deze morgen speelde het onderste boven af,en daarna ging het niet meer,daarom dacht ik

dat het kwam door die nieuwe installatie over de oude te zetten,welke zou ik nu het beste downloaden,die nieuwe versie of

terug die oude,hen daar nooit filmpje onderste boven mee gezien:hmmmm:ppf weer niet nu

dankjewel

reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help help aub clarkie,

ik heb de oude versie geïnstalleerd en het filmpje speelt nu onderste boven af,terug verwijderd

en de Itunes geïnstalleerd,maar het filmpje kan niet afspelen,het is hetzelfde filmpje dat ik ervoor rechtstreeks

vanuit een bijlage in de email kon afspelen,ben aan het knoeien maar waar loopt het fout

groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt wel eens een filmpje gemaakt met een digitale camera tegen die onderste boven wordt weergegeven, vanzelfsprekend is dit niet erg handig kijken. In QuickTime Player kun je nu heel eenvoudig een video roteren. Dit kun je doen via het menu: QuickTime Player ▸ Wijzig ▸ Roteer Linksom of Rechtsom/Spiegel horizontaal of verticaal.

Had je bovenstaande ook geprobeerd?

Speelt het nu ook niet af? Of ondersteboven?

Welke bestandsextensie heeft dat filmpje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een MOVbestandje,en speelde tot gisteren goed of,zelfs als ik in de bijlage er op klikte,

jawel ik heb de bovenste link geprobeerd en dan speelt het onderste boven af met mijn VLC

heb dan opnieuw(eerst terug verwijderd) met de onderste link en dan loopt het balkje van het filmpje

maar geen beeld,of wel een zwart beeld niet te begrijpen toch,wat heb ik spijt dat ik mijn vorige versie

wou vervangen door die nieuwe,ik heb nu maar terug alles verwijderd.

:adore:

Groetjes

Reintje

---------- Post toegevoegd om 20:47 ---------- Vorige post was om 20:39 ----------

Hoi Clarkie, ik laat je ook nog weten,wat raar is,

gisteren hebben twee vrindinnen van mij met de link

die ik had QuickTime geïnstalleerd (ze hadden het nog niet)en dat lukt zeer goed,

ik wou dus ook die nieuwe met nu de gekende problemen,misschien ligt het aan mijn pc?

Groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.