Ga naar inhoud

Epson Stylus BX525WD offline


perrush

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn printer (Epson Stylus BX525WD). Deze is verbonden via een switch met mijn computer. Dit heeft lang geen problemen gegeven.

Maar sinds kort is hij "offline" en ik krijg hem niet meer online. Ik heb de drivers al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat bracht geen oplossing.

Het rare is dat deze printer ook een scanner is en dat deze nog wel gewoon werkt vanuit mijn computer. Dus de connectie lijkt me wel oke.

Het probleem heeft zich reeds 1 maal voordien voorgedaan. (Toen heb ik de printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt nu niet.) In beide gevallen denken we dat hij offline gegaan is nadat de kopieer functie van de printer gebruikt is. Maar daar zijn we niet zeker van.

Iemand een idee waar ik het probleem moet gaan zoeken.

Zelf ga ik eens proberen om de printer rechtstreeks aan mijn computer te hanger, zonder de switch er tussen, maar daar moet ik nog een kabel voor gaan halen. Al is dat natuurlijk maar een tussenoplossing.

Greetz

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.